Elixirul tinereții

-Ne întoarcem joi, zise tata, privindu-mă pe deasupra ochelarilor. Te descurci singur?
-Da, tată. O să beau în fiecare seară o bere, până îmi vine nevasta din delegație. Poate în fiecare oră.
Mama și tata plecau pentru câteva zile la țară. I-am privit admirativ, păreau amândoi cam la 30 de ani, îmbrăcați după moda anilor 70. Pe fereastră vedeam noua lor mașină sport, un rechin roșu, dar calm, gata să taie în două, suveran, abisul șoselei.
-Să mai iei o lingură de elixir, zise mama. Arăți ca de 80 de ani.
-Păi atâta am, mamă.
-Vorbim când mă întorc.
I-am sărutat de rămas bun și m-am culcat pe cealaltă ureche. Da, o să iau o lingură de elixir. Niciodată nu mi-au plăcut injecțiile.

Leave a Reply

