Mihai din Buzău

Mihai din Buzău
e numele tău;
ce să-ți spun?
așa pare,
c-ai fi un
măreț oarecare.
Dar suntem cam triști
c-atâția Mihai
în urbea ta ai
și poate tu
nici nu exiști,
deși acu
înveți bine
cinci limbi străine
și-n plus
-la preț redus-
moldovenește
și păsărește
și-o limbă de vacă
ce-a lins pereți.
Și-astfel, chiar dacă
nu exiști, înveți
de la lumini
să te exprimi!

 

 

10 Responses to “Mihai din Buzău”

  1. Poteci de dor Says:

    Păsăreasca e o limbă grea, se învaţă uşor numai în copilărie. Dacă o învaţă la maturitate poate însemna ceva. Eu am reuşit pe la 6-7 ani, acum abia leg o frază 🙂

    Liked by 2 people

    • Nautilus Says:

      🙂 Așa o fi, eu n-am prea avut talent la limbile străine (sau, după alte opinii, am avut o doză de lene).

      Am scris mai mult în glumă poemul :), nu mă așteptam să-l citească cineva la ora asta.
      Cei trei Mihai din imagine sunt culeși din ”advertisement”-ul care apare ocazional pe blogul meu și nu numai, pentru că sunt găzduit gratuit și nu am dat upgrade la ”paid plans”.

      P.S. Nu e doar Mihai din Buzău, mai e și Irina din Iași, dar i-am dat pace, că (na!) e fată…

      Like

  2. Suflet Says:

    Păi cred că toți avem reclame, am intrat fără să mă loghez pe blogul meu și apar mereu.. deci cititorii care n-au cont WordPress sunt asaltați de ele :))

    Like

  3. Mél@nie Says:

    5 limbi straineze?! – ce mai, Mihai-Mike rules and rocks!!! 😀

    Like

  4. racoltapetru6 Says:

    Se mai spune de Mihai, că o are cât un pai; dar de-i vorba de Andrei, la el este câtă vrei.
    Din folclorul popular. 🙂

    Like

Leave a Reply

