Retribuție

monede

Începând din anul 2005, când a apărut leul nou, am primit în fiecare an o monedă de 10 bani emisă în anul respectiv, pentru faptul că scriu poezii. Aparent o sumă destul de mică. Mă mulțumesc însă cu ea; dacă fiecare om care scrie poezii ar primi câte 10 bani în fiecare an, cine ar avea atâția bani de dat?

2 Responses to “Retribuție”

  1. anna c. ronescu Says:

    Şi zic unii că dacă nu te numeşti Tolstoi sau Dan Brown nu poți trăi din ceea ce scrii… 🙂

    Liked by 2 people

    • Nautilus Says:

      Desigur că nu-i adevărat… mai mult, poți trăi și din ce au scris alții:

      ”…Mi-aş mânca cărţile mele – nici că mi-ar păsa de ger…
      Mi-ar părea superbă, dulce o bucată din Homer…”

      Liked by 3 people

Leave a Reply

