Confesiunile unui urangutan

-Ia spune-mi… cu ce animal semăn eu?
-Cu un urangutan mare și gras!

(în anul 2010 fiu-meu -respondentul de mai sus- nu se născuse încă)

Al Phagora

Piramidele aveau vârful în jos;

alunecam bălăngănind pe liane

până la vârf.

Acolo

prindeam fructele, ca o liană.

*

Părul meu roşu, crepuscular

culege lumina dintre frunze.

Orizontul găseşte poteci

în legănata lume, pădurea.

Pe o parte adorm, pe o parte răsar.

*

M-am întins între ramuri

ca un hamac.

Lenevie în el  fără seamăn ;

din nimic atârna un picior

care-a făcut unde în apă.

*

Omul cioplea unelte de piatră.

Mereu am crezut

că piatra e elastică;

trăgeam de pietre

ca de o minge de cauciuc.

Am rămas aici, unde se-ntind, flexate, pietrele-

-în junglă.

View original post

Leave a Reply

