Nimic mai simplu

Cititorule, eu scriu aici viața mea. Iar tu citești viața ta. Cu toate acestea, un singur lucru e scris. Deci viața, a ta și a mea, e una.

14 Responses to “Nimic mai simplu”

  1. mutareainplic Says:

    Două, una sau niciuna, nu-i totuna :).
    (nu ştiu cum, eu am luat partea amuzantă a ideii).

    Liked by 1 person

  2. Mladin Slovanic Says:

    Excelent – și mai mult decât atât! Toate bune.

    Liked by 1 person

  3. Poteci de dor Says:

    Una-n care ne oglindim toţi. Frumos scris!

    Liked by 1 person

  4. Oana Says:

    Fabulos! Adevăr până-n moalele zicerii!

    Liked by 2 people

  5. Gnossienne Says:

    Logica cea mai simplă. Dar ce concluzie dătătoare de fiori!

    Liked by 2 people

    • Nautilus Says:

      Acele gânduri logice mi-au fost inspirate de colecția de cărți în franceză ale tatălui meu. Tata, spre deosebire de mine, poate să citească în franceză și a cumpărat mult (și bine) din anticariate. Unele cărți au mai bine de o sută de ani. Cugetam la oamenii care le vor fi citit în vremea când au fost tipărite; oameni care nu mai sunt pe-aici și și-au citit viețile în cărți scrise de alții.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

