Îmi ninge și-mi plouă

Uneori îmi ninge cu forme,
alteori îmi plouă inform.

Uneori îmi plouă în plete;
alteori îmi ninge în palmă.

Fulgul topit în ocrotitoarea mână,
stropul prelins pe frunte,

suflete ce-mi spun un singur cuvânt,
al lor
și lunecă-n taină mute.

4 Responses to “Îmi ninge și-mi plouă”

  1. doar verde Says:

    Foarte frumos !
    Suflete ce ne sărută fruntea,și le chemăm în palme…

    Liked by 3 people

  2. Poteci de dor Says:

    Foarte frumos!

    Liked by 1 person

  3. beausergent Says:

    amuțitor

    Liked by 1 person

  4. Nautilus Says:

    Vă mulțumesc pentru aceste aprecieri la care -onest vorbind- nu mă așteptam.

    Pentru cei care mă știu și în viața reală, rândurile de mai sus au partea lor de umor (”uneori îmi plouă în plete”), eu având o oarecare chelie. Dar în poezie totul e posibil.

    Liked by 2 people

Leave a Reply

