Zăbavă

Ce mai e viața, cu griji mii,
Când n-ai zăbava de-a privi?

Când vreme n-ai pe sub copaci
Să cați prelung, ca oi și vaci,

De treci prin codri să vezi cum
şi-ascunse pârşul nuci în drum,

Să vezi în plină zi cum curg
Stele-n pârâu, ca noaptea-n crug.

Clipind e Frumuseţea-n loc,
Năluci picioarele-i-s în joc,

Nu-i timp s-aştepţi acel surâs
Pe care ochii ei l-au spus.

Sărmană-i viața, cu griji mii,
Când n-ai zăbava de-a privi.

 

eau courante

 

 

(O încercare -încă stângace- de traducere a poemului ”Leisure”, de William Henry Davies; o ediție mai veche a ei e pe celălalt blog al meu, http://amintiri-din-cretacic.blogspot.ro/2012/11/zabava.html.

Să aveți timp pentru zăbavă, dragi cititori. Graba, cu zâmbetul ei strâmb, ucide.)

2 Responses to “Zăbavă”

  1. racoltapetru6 Says:

    Eu am zăbovit p-aci și am privit atent ochiul de apă. Astea mă atrag mai mult. 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

