Spitalul

Aproape toți oamenii
vin pe lume într-un spital.

-În lingurița asta ești tu,
(mi-a zis asistenta cu bonetă albă)
bea-o toată.
M-am strâmbat, gustul
era un pic amar
și a intrat în mine legându-mă laolaltă,
ca apa care încheagă praful.

-Ce cuminte ești,
(mi-a zis asistenta cu bonetă albă)
chiar ai băut-o pe toată.
Nota nouă.

14 Responses to “Spitalul”

  1. Cristian Lisandru Says:

    Zece plus. Chiar mi-a placut foarte mult. Felicitări. ☺

    Like

  2. Mari Says:

    De ce doar noua?

    Like

  3. racoltapetru6 Says:

    Poate că la injecție o să iei nota zece, de la aceeași asistentă. 😉

    Liked by 1 person

  4. anaisnotmyname Says:

    E bine că v-a legat laolaltă, altfel trebuia să vă dea 9 la toţi 🙂

    Excelentă, m-a pus pe gânduri, ca de obicei.

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      Sentimentul este reciproc; și pe mine mă pun pe gânduri articolele dvs. Doar că sunt lungi :), un ”slow food” indubitabil, în timp ce ale mele pot fi ușor confundate cu un snack.

      Like

Leave a Reply

