… albinuță și pescăruș

O albină, un pescăruș și geamul invizibil care desparte universul. Doar vederea amestecă lumile. Și zborul le întâlnește.

albastru de... mai departe

albinuta-copie

… să începi cu trei puncte! Știi de ce? Fiindcă așa va părea că povestea a început cu mult înainte, așa cum încep, spre exmplu, toate simfoniile lui Brahms. Și cum altfel ai putea să începi, dacă te trezești deodată în înaltul cerului? Te poți agăța de ele, poți face chiar echilibristică… poți chiar să continui cu ele, astfel, povestea va părea nesfârșită.                 Sau, pur și simplu, te poți aseza pe ele, așteptând…

View original post

7 Responses to “… albinuță și pescăruș”

  1. albastru de ... Says:

    Mulțumesc!

    Like

  2. albastru de ... Says:

    Frumos ați scris!

    Like

    • Nautilus Says:

      Cu mulțumirile eu sunt cel dator 🙂

      Am apreciat mereu frumusețea neostentativă, finețea și profunzimea creațiilor dumneavoastră. Ceea ce scrieți (destul de rar pe blog, am impresia) merită oricând o recitire.

      Cu ocazia acestei fotografii mi-am adus aminte o întâmplare ciudată de astă-vară, când -împreună cu soția și băiatul- am salvat o albină din valurile mării, pe la Trei Papuci… Briza bătea dinspre mare, deci venise și contra vântului. Ce-o fi căutat acolo?

      Liked by 1 person

  3. Gnossienne Says:

    Amândoi ați scris frumos!! Poetic… Eu aș fi început de îndată cu ceva filosofic, mă și gândeam la coexistența planurilor, la iluziile în care ne aruncă simțurile și alte baliverne pe care le uiți imediat după ce le-ai citit.

    Liked by 2 people

    • Nautilus Says:

      Vă mulțumesc! 🙂

      Mă întrebam odată dacă aceste concepte filosofice sunt atât de ușor transferabile de la un autor la altul. Poate că sunt, câtă vreme există un anume dialog între opere, dar acesta mai și încetează.

      Liked by 1 person

  4. opantazi Says:

    Ador punctele de suspensie! Pentru mine, sunt garanția unei povești perpetue, al cărei deznodământ se va petrece, poate, doar dincolo de geamul invizibil care desparte universul. Poate…

    Liked by 2 people

Leave a Reply

