Caracatiței Paul

Dacă mă luam după tine aveam poate bani
de bere neagră nefiltrată.
Dar știi ce ciudat ar fi fost să rămân toată viața
dator unei caracatițe moarte?

Poate că aș fi crezut
că meciurile se joacă doar în reluare.
Poate că azi credeam în destin
și nu mai credeam în fotbal.

Asta mi-ar fi fost peste măsură de greu
azi, când nu mai joc și nu mă mai uit la fotbal.

 

kapia

 

2 Responses to “Caracatiței Paul”

  1. racoltapetru6 Says:

    Ne-am fi uitat la fotbal, dacă ajungeam în finala CE.

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      Eu m-am uitat și așa la finală.
      Băieții noștri s-au descurcat cum au putut. Așteptările publicului au fost mari și s-a pus cam multă presiune pe ei, nu că i-ar fi durut undeva 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

