Cangurul și originea

Mai demult i-am promis lui fiu-meu că o să-i iau ceva de la București, unde urma să stau doar pentru o zi, aceea fiind de Duminică. M-am întors fix cu mâna goală, însă a doua zi dimineața m-am înființat la un magazin de la noi, de unde i-am cumpărat lui Bujorel un cangur. De jucărie, firește. Acela a fost cadoul ”de la București”.

Cangurul a rămas bucureștean până în ziua de azi. E un cangur de București, deși probabil n-a fost niciodată pe-acolo. Bucureștiul este originea lui. Originea, locul de unde ești, dar unde poate că n-ai fost.

De atunci, când merg cu trenul mă uit uneori pe fereastră să văd un cangur venind din urmă în pas săltat și poate depășind trenul. Ceea ce, ținând cont de viteza trenului, este foarte plauzibil.

11 Responses to “Cangurul și originea”

  1. lucillette Says:

    Am înţeles că este foarte priceput la box. Desigur, ar trebui spus asta si trenului, poate îl va determina să salte şi el mai cu spor.

    Liked by 1 person

  2. opantazi Says:

    Eu te cred, sa stii! Alaltaieri, cand veneam de undeva dinspre Slanic Prahova, as fi putut sa jur ca ne-au depasit vreo doi de-astia. Deci canguri erau! Am crezut ca delirez din cauza caldurii din tren. 🙂

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      :)) o mărturie superbă!

      Sincer, mi se pare o chestie mai interesantă decât OZN-urile. Ar trebui să formăm un grup și să susținem cu argumente existența cangurilor para-cfr-iști.

      Liked by 1 person

      • opantazi Says:

        :)))) Ma bag! Bine, eu mai sunt in cateva grupuri, dar cred ca o sa ma retrag din ala al adeptilor ideii ca Elvis traieste, in ultima vreme nu s-a mai intamplat nimic notabil pe-acolo.

        Liked by 1 person

      • Nautilus Says:

        Eu nu mă retrag 🙂
        Mă gândeam că, dacă voi merge cândva în ”State”, am două chestii de făcut: să văd o tornadă de aproape și să lăcrimez la Graceland, fie că mai trăiește, fie că nu.

        Like

  3. racoltapetru6 Says:

    Săgeata Albastră

    Denumirea e hilară,
    Căci săgeata iute zboară,
    Însă trenul de la noi
    Fuge ca un car cu boi.

    O zi de toată frumusețea!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

