Unfair

La viața mea am făcut de multe ori autostopul; mi se părea și încă mi se pare firesc. Cu toate acestea, dacă aș fi șofer, nu aș lua pe nimeni în mașină. Mi s-ar părea fals și nefiresc să procedez altfel. Mă văd la volan singur între patru locuri goale, ascultând muzică -probabil A-ha-, absent pentru tot universul.

14 Responses to “Unfair”

  1. Mari Says:

    Tot asa as face si eu 🙂

    Like

  2. racoltapetru6 Says:

    Eu nu ascult muzică la volan. Prefer o conversație, cântecul greierilor (când e cazul) sau sunetul produs de pneurile ce rulează pe șosea.De fapt, tot un fel de muzică e.

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      Dacă mi-aș dori așa ceva, aș alege bicicleta. Adevărul e că nu sunt mare fan al automobilelor, de când mă știu am avut rău de mașină. Răul de mașină se tratează cu Jimi Hendrix, merge de minune. Acordurile lui de chitară te fac să înțelegi cântecul măruntaielor mașinii și să intri în rezonanță cu el.

      Liked by 2 people

  3. opantazi Says:

    De doua ori am luat autostopisti in masina. Oameni cu copii mici. Nu si cand eram singura. Am facut autostopul o data. Eram doi, cu rucsacuri in spinare, si probabil aratam destul de trist, fiindca, pret de o ora, nu s-a obosit nimeni. Intr-un tarziu, a oprit o Dacie care nu stiu cum scapase de programul Rabla. Soferul ei, un tigan, ne-a dus pana la gara in Ploiesti, desi nu avea drum in zona aia…

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      Știu multe Dacii scăpate de programul Rabla. Odată am rămas blocat într-un sens giratoriu cu o asemenea bijuterie; șoferul, un om deosebit, a coborât cu șurubelnița și în 2 minute a rezolvat problema.
      Cu autostopul ești luat cel mai repede când semeni cu un navetist tipic, om al muncii. În rest, acel ”happy look” nu ajută prea mult 🙂

      Liked by 1 person

  4. nick2255 Says:

    Până una alta autostopul a fost interzis prin lege! Întrebați polițistul și veți vedea că așa este.

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      Știam că e interzis dacă e contra cost, unii chiar și-au făcut o ocupație din transportul de persoane (și -în condițiile transportului public de la noi- cred că au făcut o faptă bună!). Dar e interzis și dacă e gratuit?

      Like

      • nick2255 Says:

        Absolut.

        Like

      • Nautilus Says:

        Deci practic nu ai voie să iei necunoscuți în mașină (?!)
        Sau cât de bine trebuie să cunoști omul ca să îl iei de pe stradă?
        Acum vreo lună întârziam la serviciu, un coleg a trecut cu mașina pe lângă mine și nu m-a luat. Sunt sigur că m-a văzut. Am fost o vreme în dubii cu el, evenimentul chiar mi-a schimbat părerea despre respectivul, dar probabil că nu m-a luat din cauza legii cu autostopul.

        Like

  5. lucillette Says:

    Cu autostopul e la fel de bine ca şi cu orice altceva, de regulă chiar mai bine. Am mers şi merg, astfel. Fără nicio problemă, de nicio natură. Nu poţi pune în discuţie omenia, corectitudinea şi cinstea cuiva decât după ce ai ajuns să stai măcar puţin cu el, şi nu doar fiindcă ţine un volan în mână, sau pentru că este autostopist. A spune despre (toţi) oameni că trebuie evitaţi dinainte, pe motiv de…periculozitate, este cel puţin hazardat. Un astfel de gând este păgubos.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

