Ce face bărbatul singur acasă

În primul rând nu renunță la job. S-ar putea crede că, odată rămas singur-singurel, își ia lumea în cap. Nu.

Ce face acasă? Greu de zis. Mai nimic. Praful se depune pe câteva cărți necitite; vasele umplu chiuveta; sacii menajeri… etc.

Să sun vreun amic? Înainte aveam vreo 20 de opțiuni, bărbați liberi de contract, care ar fi venit aproape oricând la o bere. Probabil că ar fi venit și acum. Dar nu am realizat deloc ce aș fi putut vorbi cu ei.
Când mă întâlnesc cu ei pe stradă, am uneori impresia că sunt autist. Eu.

Până la urmă mi-am dat întâlnire cu un prieten familist 🙂 în parc, la ora când își plimba copiii. La o depărtare convenabilă de locul de joacă, ne-am așezat pe o bancă, ne-am depănat amintirile recente, ultimele bancuri porcoase, proiectele pentru a doua zi și iluziile persistente.

Acasă mi-am mai preparat niște cocktailuri cu whisky, la lumina becului economic. Mai demult îl preferam simplu și fără gheață.

