La ce bun

Câte afirmații nu au scopul nemărturisit de a implica o negație niciodată rostită? Îl spunem pe A pentru că din A rezultă non-B. În rest A nu ne interesează. O lume a afirmațiilor făcute doar de dragul afirmației ne-ar plictisi îngrozitor. La ce bun? ne-am întreba. Nu ne plac lucrurile pe care nu le putem supune folosului.

9 Responses to “La ce bun”

  1. racoltapetru6 Says:

    Vreau nu vreau, tot la politicieni mă duce gândul. 😦

    Liked by 1 person

  2. Mari Says:

    Sunt de acord cu opinia dumneavoastra!
    Numai bine tuturor,
    Mari

    Liked by 2 people

    • Nautilus Says:

      Mă bucur să văd asta, mai ales că aveți un blog orientat mult spre practica vieții; în timp ce pe acesta teoretizăm în două rânduri, oftăm și ne pierdem în ceață 🙂

      Like

      • Mari Says:

        Eu nu vad asa lucrurile. Consider ca opiniile, fie ele si cele care pun in valoare nesatisfactiile vietii, ne sunt si ele necesare. In plus sunt un fan inrait al teoriilor. Misiunea dvs are mare importanta! Aici putem afla sau invata lucruri noi, cunoaste opinii si de aici ne putem inspira.

        Liked by 3 people

  3. lucillette Says:

    … şi nici cele pe care nu ni le putem însuşi.

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      Uneori ne mulțumește faptul că și le însușește zeul nostru…

      🙂 Am impresia că nu mi-ați aprobat un comentariu pe blogul dvs. Nu e mare lucru, dar nu mi-ar strica să aflu de ce.

      Like

      • lucillette Says:

        Mii de scuze imi cer! Uneori notificarile nu-mi afiseaza tot ce primesc si in mail se grupeaza toate com -urile intr-un acelasi mesaj si le sterg uneori fara sa verific, convinsa de faptul ca am raspuns din notificari. Mi s-a mai intamplat….
        Voi verifica astazi si in setari blog-comentarii, daca mai este il voi aproba de acolo.
        Nu a fost un refuz constient, cu atat mai putin rau intentionat. Inca o data — scuze!! Si multumesc, sincer, pt ca mi ati spus.

        Like

      • Nautilus Says:

        Nicio problemă!
        Când mi se întâmplă, întreb mereu 🙂

        Like

Leave a Reply

