Eu gosto deste jogo

Încă o speranță, tocmai în vremea când mă gândeam să nu mă mai uit deloc la fotbal. Așa e speranța; când ești gata să pui punct pe hârtie, transformă foaia albă într-un joc multicolor. Deh… deocamdată trăiești, asta e.
Ce va face Portugalia în finală? Acum chiar nu contează. Va conta în curând. Asta e viața. Trăim.

5 Responses to “Eu gosto deste jogo”

  1. smaranda64 Says:

    Deși mi-ar plăcea să se întâlnească cu Germania în finală, am senzația că se vor bate cu francezii.

    Like

Leave a Reply

