Unforgiven

În zilele noastre farmacistele sunt de obicei tinere și drăguțe. Clienții farmaciilor, în schimb, au rămas cam aceiași.
Cu câteva zile în urmă l-am văzut însă în farmacie pe un nene care nu părea să fi dat prea des pe-acolo. Un bătrân înalt, suplu, având ceva din alura lui Clint Eastwood. Blugii și cămașa chiar îmi aduceau aminte de westernuri. Ținută demnă, neostentativă; și în plus avea în priviri acel ceva 100% masculin, care lovește femeile drept în creierul reptilian. Sau așa ceva.
Față de acest superb exemplar al rasei omenești, mă simțeam ca o epavă bizară, defectă și îmbătrânită prematur.
Clint Eastwood s-a îndreptat către tejghea, în timp ce eu îmi făceam de lucru la raftul cu produse pentru copii. În ochii de căprioară ai farmacistei s-a simțit de îndată fiorul dat de privirea masculului alfa, fie el și de 70 de ani. Clint Eastwood i-a făcut un semn discret, iar ea s-a apropiat, cuminte ca o mieluță.
Am auzul fin și am înțeles ce i-a cerut farmacistei. Voia să-și cumpere scutece de adulți.

14 Responses to “Unforgiven”

  1. Ivy Says:

    Poate pentru altcineva! :)))

    Liked by 1 person

  2. smaranda64 Says:

    Bătânețea îi umilește și pe masculii alfa și pe femelele diva, nu ține cont de ce am fost. Trist și hazliu în egală măsură. 🙂

    Liked by 1 person

  3. opantazi Says:

    Daaa, batranetea e urata si vine mult prea repede. Dar unii au un bagajel plin cu amintiri frumoase, numa’ bun sa le tina de cald in iarna vietii.

    Liked by 1 person

  4. racoltapetru6 Says:

    Și eu care mă gândeam la prezervative! După cum l-ai descris…

    Liked by 1 person

  5. Cristian Stefan Says:

    Grea e bătrânețea. Am cunoscut și cunosc mulți oameni, bărbați puternici și așa cum spuneai tu, aveau în priviri ceva de invidiat în tinerețe, care acum ori nu mai au pe nimeni, ori copiii lor nu îi îngrijesc. Trist, dar adevărat ! O seară frumoasă.

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      Da, bătrânețea e grea și fără scăpare, ca să zic așa. Are însă și părțile ei luminoase, pentru cei care știu să prețuiască viața. Unii nu apucă bătrânețea și -orice s-ar zice- eu cred că nu au avut parte de toate darurile bune ale vieții.

      Trăim în țara în care un mare actor a fost claxonat și înjurat de șoferi pe trecerea de pietoni în ultima lui zi din viață. Știm la ce să ne așteptăm.
      Noapte bună vă doresc.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

