Lăcomie

Citind un minunat articol cu acest subiect pe unul din blogurile pe care le urmăresc (întrebați-mă și vă spun care, deși informația costă), mi-am adus aminte -din puțul memoriei- două ilustrări foarte vivante ale fenomenului.

Una este dată de expresia “a fuma ca un șarpe”. Nu știu cum e să fumezi, nici n-am văzut șarpe fumând, dar mi se pare cumplit de plastică.

Un alt lacom notoriu este peștele numit îndeobște avat. Avatul nu are dinți în gură, dar e un răpitor deosebit de vorace. Înghite peștișorii de vii (și nemestecați, mă gândesc eu). Probabil ar fi înghițit și sardelele afumate pe care le-am mâncat la 12 noaptea. Nu știu dacă i-ar fi plăcut și berea neagră.

2 Responses to “Lăcomie”

  1. racoltapetru6 Says:

    Eu numai pe aia cu „a fuma ca un turc” am auzit-o. Sau a iubi ca un francez, a bea ca un rus…

    Liked by 1 person

Leave a Reply

