Fotbal european

Am cunoscut un băiat atât de ghinionist încât toate echipele cu care ținea pierdeau. Începuse să țină cu echipa adversă, doar ca să câștige ai lui. Mă întreb dacă sunt acum într-o situație similară.

Dacă și Portugalia va fi eliminată, mă mai uit doar la finala acestui campionat european. Și așa fotbal ca în liga campionilor nu prea văd aici. Sunt una-două echipe pe care le urmăresc cu pasiune, așa cum alții urmăresc din motive greu de înțeles seriale mediocre sau proaste. Dar nu te poți uita la toate serialele mediocre.

România acasă, după un meci totuși mai bun (părerea mea) decât egalul cu Elveția. La mine a fost și un pic mai straniu, pt că -sătul de lamentațiile de nivel manelar și defetismul comentatorilor tv- am vizionat meciul cu fond muzical (început cu AC DC, încheiat cu mai puțin cunoscuta formație Albatros). Încă mă uit la oameni mai tineri ca mine care bat mingea degeaba. Și scriu despre asta. Chiar nu am ce face în viață.

5 Responses to “Fotbal european”

  1. racoltapetru6 Says:

    De aia-s calm eu acu’, că nu m-am uitat la meciuri. Bănuiam ce ne așteaptă.

    Liked by 1 person

  2. smaranda64 Says:

    Meciurile de fotbal la care m-am uitat semănau tot mai mult cu un fel de bambilici stil rugby. Puma s-a făcut de rușine cu tricourile elvețienilor. Într-un singur meci s-au rupt nu știu câte de cum s-au tras jucătorii, de textile. 🙂 :))))

    Liked by 1 person

Leave a Reply

