Fericirea

În autobuz oamenii vorbeau despre serviciu. Despre balsamul de păr. Despre piese de mașini. Despre culoarea părului vopsit. Despre cineva care știe să repare ceva (n-am înțeles ce, era un termen tehnic). Despre CV-uri pentru un job. Despre extracții și implanturi dentare. Despre unde să oprească autobuzul, ca să ajungă mai ușor acasă. Cine știe, poate că fericirea stă într-o piesă lipsă, vreo rotiță dințată pe care dacă am avea-o am fi în al nouălea cer. Mă întreb oare când mi-am pierdut încrederea în fericirea mecanică. Femeia care stă pe scaunul de lângă mine se dă jos din autobuz și merge în pas alergător spre o destinație necunoscută; în locul ei urcă o alta, cu părul sucit la vreun coafor de cartier. Pare foarte obosită. Nu știu de ce, gândindu-mă la cele două, îmi vine efectiv să plâng. Oamenii ar crede că mi s-a întâmplat un necaz, vreo nenorocire fatală, sau -poate- că sunt beat. Autobuzul oprește în stația mea, cobor și vântul îmi ridică părul la verticală. Probabil am ratat momentul în care cineva din autobuz începe să vorbească și despre Dumnezeu.

4 Responses to “Fericirea”

  1. dyanaweb Says:

    Se pare ca am uitat ce-i fericirea :(, nu stim unde s-o cautam.Suntem asa de preocupati de…nu stiu cum sa le zic,nimicuri, ca nu vedem frumosul din jurul nostru… Aceasta urare am mai spus-o astazi …sper sa-ti placa : O zi cu ingerasi plini de iubire! 🙂

    Liked by 1 person

  2. Ivy Says:

    Fericirea te poate obosi? Am o colega este obositor de fericita sau mimeaza foarte bine aceasta stare.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

