Cât o furnică

-Ți-ar place să ne facem cât o furnică? și să ne plimbăm pe-aici, pe sub frunza aia?

Asta m-a întrebat fiu-meu azi. Da, sigur că mi-ar plăcea. Și mie și lui. E o ciudată și eterna dorință a omului de a ajunge la firul ierbii, într-o lume mai complicată și mai tainică. Giganții probabil că se plictiseau, se simțeau cam singuri pe pământ, cu atât de puține lucruri pe potriva lor.

2 Responses to “Cât o furnică”

  1. racoltapetru6 Says:

    Și mie mi-ar plăcea, dar numai ca o plimbărică. 🙂

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      Chiar și o plimbărică ar fi extrem de aventuroasă, ca să zic așa. La cei mici foamea e mare.

      Mi se pare că s-au turnat niște filme pe tema asta; din păcate nu le-am văzut, iar fiul meu de 4 ani -nici atât.

      Like

Leave a Reply

