Filosofia și viața

Pe când eram student am auzit în tren o definiție a filosofiei. Mi-a spus-o o studentă care mergea la o mănăstire, iarna (eu mă întorceam acasă). Filosofia înseamnă să bați apa-n piuă.
Cam în aceeași perioadă am auzit în tren și o definiție a vieții, spusă de un student. Viața e un lung șir de probleme pe care nu le rezolvi, dar trec.
Mai târziu i-am întâlnit în tren pe cei doi, împreună. Se căsătoriseră.

10 Responses to “Filosofia și viața”

  1. Fata Nergana Says:

    Oare ce o fi rezultat din casatoria celor doua definitii? Cred ca o alta definitie de genul: viata este o filosofie care bate apa-n piua despre o gramada de probleme pe care nu le rezolva, dar care trec. Sau?

    Liked by 1 person

  2. opantazi Says:

    Probabil cei doi au un copil care bate apa-n piua pana trec problemele. 😉

    Liked by 1 person

  3. opantazi Says:

    Pleaaaase, fa-mi si mie o corectura acolo! Acel “are” e in plus, evident. Si tocmai ce-am scris un articol despre limba romana… A venit si pedeapsa, na! 😀

    Liked by 1 person

Leave a Reply

