Vis cu fluture

Se făcea că eram un fluture
dansând în jurul unei dâre de fum,
plutind fără zbatere spre luna albastră, doar eu

și dâra de fum
risipindu-se în joacă,
strângându-se în păreri de chipuri
vechi și noi.

Mult aș fi vrut ca visul
să-mi fie aievea.

Dar, dacă aș fi un fluture,
n-aș mai putea să visez că sunt un fluture
dansând în jurul unei dâre de fum,
plutind fără zbatere spre luna albastră.

5 Responses to “Vis cu fluture”

  1. vosipetar Says:

    am vrut să fiu fluture
    dar lipsesc culorile din flori
    le-au şters vânturile
    sau le-au spălat ploile.

    am vrut să fiu fluture
    dar nu mi-a plăcut starea de vierme
    şi am rămas…
    nu ştiu ce-am rămas
    poate un fir de praf
    căzut pe-o zdreanţă de zbor
    poate o picătură
    dintr-o furtună.

    am vrut să fiu fluture
    şi gândul ăsta îmi flutură
    tot timpul pe balconul inimii.

    Liked by 4 people

    • Nautilus Says:

      Cu toate că a comenta printr-o poezie la altă poezie nu este în general ceva de bun gust, am dat un ”like” ignorând contextul.

      M-ar interesa însă -și e un interes legitim- dacă versurile pe care le-ați scris aici vă au ca autor.

      Desigur, am în vedere faptul că mesajul meu s-ar putea să vă deranjeze; totuși, puteți observa că e întâia oară când vă răspund.

      Liked by 1 person

  2. Poteci de dor Says:

    Îndeamnă la visare… spre zbor înalt

    Like

    • Nautilus Says:

      Ultima strofă dă de înțeles că e posibil să îți dorești un anume vis care rămâne vis. Dar nu cumva ne putem dori doar realități?
      Cititorul să decidă… pentru sine.

      Like

  3. smaranda64 Says:

    Să fiu om este pentru mine un miracol strategic. De aici, din această stare pot să fiu orice și oricând… visând.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

