Iubire…

Iubire, îți voi jertfi toți melcii.

Începutul, sfârșitul și miezul
tremurător în meandre.

Pentru că iubesc pot sări gardul.
Pentru că iubesc pot intra ca un hoț în grădina ascunsă
unde pasc melcii cei pașnici,
melcii.

Și dacă îngerii mă vor prinde și mă vor scoate afară în șuturi
vei ști că te-am iubit.
Chiar dacă în urma mea vor rămâne
doar procese verbale.

 

 

(Inspirată de o știre din ziar.)

2 Responses to “Iubire…”

  1. smaranda64 Says:

    Ach! Iubirea…. 🙂 :))) Cere jertfe!

    Liked by 1 person

  2. smaranda64 Says:

    500 de lei însă mi se par exagerați! O somație verbală ar fi fost suficientă pentru îndrăgostitul bucătar.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

