Ziua păsărilor

De ce ar arunca un tip o frunză mare de salată pe fereastră, urmărind-o apoi cum zboară lin, învârtindu-se ca o elice până pe iarba din spatele blocului? Poate pentru simplul fapt în sine, care merită realizat. De data aceasta, însă, pe frunza de salată se găsea un melc. Știu că nu e frumos ce-am făcut, că am acționat oarecum în stil vandal, dar n-am vrut să-l lipsesc pe melc de aderență și de o sursă de trai. Am mâncat apoi mulțumit restul sălății, după ce am căutat-o de melci prin toate ungherele.

Așa a zburat melcul pe 1 Aprilie, ziua păsărilor.

One Response to “Ziua păsărilor”

  1. Bursucel Says:

    Hmmm… Dacă una din năzuințele ascunse ale melcului ar fi fost Să fiu pasăre măcar un minuțel! aș spune că ai făcut o faptă bună! 🙂
    Mi-aș dori totuși ca puștiul vecinilor să nu fi fost pe fază și să nu fi surprins evenimentul… Ce replică ar fi primit, oare, la Heeei, numai ce-am zărit un melc zburător, pe un covor verde-verde ca salata! 😕

    Liked by 1 person

Leave a Reply

