Mahala

Firește că am fost dezgustat de mahala și apucăturile ei; până când am înțeles că sunt și eu o parte din ea și îi întregesc peisajul. Majoritatea fără minoritate nu ar fi viabilă, s-ar scinda. Oamenii ca mine, relativ puțini, dar nelipsiți, țin întregul laolaltă.

Mi-e destul de limpede că nu mă învârt prin cercuri prea înalte. Majoritatea oamenilor cu care schimb impresii sunt inculți și cu educație deficitară, hârșiți și abrutizați temeinic încă din prima tinerețe. Ascultă manele și mai ales muzică populară proastă. Se duc ”la muncă” în străinătate. Scuipă pe trotuar fără menajamente. Etc.
Până la urmă, însă, diferențele dintre mine și ei sunt nesemnificative; trăim în aceeași mahala. Lumile mele virtuale au un efect aproape nul asupra realității, la fel ca lumile lor virtuale.

3 Responses to “Mahala”

  1. ane Says:

    Nu cred ca asta e realitatea. 🙂

    Like

  2. anna c. ronescu Says:

    Pentru ei sunteți “cercuri înalte”.

    Like

Leave a Reply

