Venirea primăverii

Îmi imaginez că primăvara trebuie să aibă o sosire impetuoasă, cam ca un Tyrannosaurus rex -nici prea flămând, nici prea sătul- alergând după un fluture. Pământul se zguduie, dinozaurul clămpăne jucăuș din fălci. Fluturele, sprinten, nu se lasă prins.
Apoi, spre seară, tiranozaurul -care e foarte isteț de felul lui- se oprește brusc și cugetă: -Oare de ce alerg eu după fluturele ăsta? Hm? De ce?

Neputându-și da un răspuns, tiranozaurul ridică din umeri și se prăbușește cu botul în iarbă. Adoarme fericit, aspirând pe nările enorme toată aroma florilor proaspete. Și gata, a venit primăvara.

6 Responses to “Venirea primăverii”

  1. doarnicol Says:

    Tare tare nostim ai scris! 😀 Parcă am “vizionat” un desen animat de scurt metraj plin de culoare. De culoarea aripilor fluturelui, desigur. 🙂 Și a florilor. Hihi.. cel mai prietenos T-rex din univers. Ce face primăvara din “om”! Jucăuș, sprinten, isteț… fericit!

    Liked by 1 person

  2. Adina Says:

    încă de la prima mirare la gândul că un tiranozaur respiră undeva în adâncul mării și așa se explică continuitatea valurilor spre țărm, am bănuit că trebuie să fie ceva similar și cu venirea primăverii. pe atunci nu știam să-mi imaginez ce-i face să adoarmă așa fericiți. 🙂

    Liked by 1 person

  3. Nautilus Says:

    De ceva vreme, în fiecare seară soția și fiul meu spun împreună o poveste de noapte bună. Ieri am intrat și eu -temporar- pe fir; rândurile de mai sus reprezintă contribuția mea la poveste.

    Liked by 2 people

  4. George Edy Says:

    Frumoasa veste sa stim ca a venit primavara.

    Like

Leave a Reply

