Nuditate

Era vremea să intru în rândurile armatei române. Recrutarea presupunea -după cum se știe- o paradă în pielea goală prin fața comisiei medicale. Ceva mai pudic decât tovarășii de suferință, am așteptat clipa abjectă învelit într-un somptuos halat de baie, ca un caftan; n-a râs nimeni de mine. În acest timp nu puteam să nu-i observ pe ceilalți, timizi și ei, dar cu penisurile la aer, pe sistemul ”dacă trebe-i musai”.

Impresia cea mai năucitoare a fost atunci cea de uniformitate -derizorie- a trupurilor omenești. Suntem nu doar simple bucăți de carne, ci bucăți de carne foarte asemănătoare între ele. Dorințele acestor bucăți de carne trebuie să fie iarăși foarte asemănătoare. Dacă acei tineri ar fi fost îmbrăcați în uniforme identice, mi s-ar fi părut mai diferiți între ei, mai interesanți, mai umani.
M-am plimbat apoi prin fața comisiei, față-profil-verso; indiferența cu care am intrat în încăpere mi-a compensat dezgustul și furia. Mi-au măsurat greșit înălțimea; cred că nici cântarul nu era bun. Când m-am întors acasă, am băut un pahar mare de vodcă rusească, cu gheață.

2 Responses to “Nuditate”

  1. Mami Says:

    Cred ca e horror momentul respectiv. Eu am fost o singura data la o vizita medicala si am intrat cu o fata pe care nu o cunosteam, ne-a dezbracat pana la chiloti si tot mi s-a parut horror. Dar na.. trec toate si peste ani ne amuzam

    Like

    • Nautilus Says:

      Da. În acest context însă ”inhibițiile” și pudoarea sunt mai ușor acceptate în cazul fetelor.

      Nu știu cine a înțeles atunci că n-a fost vorba de ”inhibiții”, ci de altceva.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

