În jurul lumii

-Există un drum anume în jurul lumii, zise călătorul.
Puțini îl știu și nimeni nu vorbește despre el.
N-ai să-l găsești în cărțile de geografie.

E un drum pe care nu te întâlnești cu nimeni
și aproape cu nimic.
Un drum drept și lung între doi pereți.
În trei ani n-am dat de niciun om
și nici măcar o pasăre.

Era să înnebunesc.
Când am ajuns la capăt, cercul s-a închis.
M-am închircit și m-am zbătut pe asfalt
până am rămas nemișcat ca un pește.

2 Responses to “În jurul lumii”

  1. gravgravatar Says:

    ”Călătorie în jurul camerei mele”, un voiaj care a durat șase săptămâni de detenție și nu l-a lăsat nefericit pe autor.

    Like

Leave a Reply

