Al treilea premiu

Și probabil ultimul (de regulă se dau doar trei: I, II și III). Vine de la Mami, nu se face să nu răspund celor 11 întrebări.

1.Te uiți la filme cu sărbători de Crăciun în această perioadă?
R: Da, sunt simpatice.
2.Împodobești bradul în acest an? Natural sau artificial?
R: Îl împodobim. Ai mei votează toți cu naturalul, deci nu mi-am pus problema să gândesc pe tema asta.
3.Ce dorință ai vrea să ți se îndeplinească în anul care vine?
R: De la o vreme nu știu ce să-mi mai doresc.
4.Primeşti colindători? Cum îi răsplătești?
R: Dacă au peste 1,30 metri nu îi primesc.
10 lei dacă mi-e vecin, 5 lei/persoană în rest. Mai arunc bani de la etaj celor cu capra și ”urșilor”, 10-15 lei/grup.
5.De sărbători primești multe vizite sau preferi să fii musafir?
R: Aș prefera să nu primesc vizite.
6.Ce miros îți aduce aminte de sărbătorile din copilărie?
R: Cel de afumătură.
7.Ți-ar plăcea să te îmbraci în urs, căpriță, cal sau mascat și să întâmpini Anul Nou din casă în casă? Ai făcut asta vreodată?
R: Sigur că mi-ar plăcea. N-am făcut asta niciodată, la noi nu prea se poartă.
8.Ai ajuns vreodată la urgență de sărbători din cauză că ai mâncat sau băut prea mult?
R: Nu de sărbători.
9.Te deranjează artificiile sau petardele în noaptea dintre ani?
R: În noaptea dintre ani nu mă deranjează, în rest da.
De Revelion dau cu racheta, clar.
10.Care este colindul tău preferat?
R: Nu am unul anume; pot să enumăr însă câteva: ”Daliana”, ”Colindul Cerbului”, ”Colo sus și mai în sus”, ”Am venit, gazdă Mihai”, …
11.Ai vrea să primești ceva de Craciun? Oferi cuiva cadouri în această perioadă? Ce anume?
Mi-am adus aminte că trebuie să pun la poștă niște felicitări. Mâine, la prima oră. E frumos să găsești așa ceva -sau o scrisoare scrisă de mână- în cutia poștală.
De Crăciun cred că toți își doresc ceva care să se adreseze copilului dinăuntrul lor, dar să fie adecvat vârstei pe care o au. De multe ori așa ceva e greu de găsit, dar caut (și sper că și alții caută).

Mulțumesc pentru nominalizare! Premiul a mers deja mai departe.

3 Responses to “Al treilea premiu”

  1. Poteci de dor Says:

    Ca de obicei, bravo! Şi pentru răbdare 😉

    Liked by 1 person

  2. szqwer Says:

    Ce raspunsuri faine :-).Felicitari pentru rabdare !

    Like

  3. Nautilus Says:

    Mulțumesc!
    Totuși e ceva plăcut să primești premii, de ce să nu ai răbdare? 🙂

    Like

Leave a Reply

