Pulp story

În ziua de Sf. Nicolae, Adriana a fost cuprinsă de o angoasă teribilă.

Primise în pantofi un cadou de la Moșul: ciocolată, turtă dulce, o portocală și un ursuleț de pluș. Altădată, desigur, s-ar fi bucurat; însă Adriana era, mai nou, o femeie singură și avea 32 de ani. Deși avea o fire poetică și fusese destul de cuminte în anul care se apropia de sfârșit, nu-i prea venea să creadă că tocmai Moș Nicolae fusese autorul faptei.
Nimeni în afara ei nu avea cheia de la apartament, nici măcar părinții care locuiau în alt oraș.
Cuprinsă de teamă, Adriana a sunat la poliție. Însă polițiștii -sosiți imediat- au constatat că ușa nu prezintă urme de forțare, iar pe obiectele din pantofi nu există amprente. I-au recomandat totuși să își schimbe încuietoarea ușii și să le raporteze imediat orice incident.

Cu un oarecare dezgust, Adriana a pus cadoul într-o pungă pe care a aruncat-o la tomberon. Peste vreo oră, punga a fost găsită de un copil al străzii, care a crezut sincer că Moș Nicolae i-a adus-o în dar.

10 Responses to “Pulp story”

  1. Adriana Says:

    ..vaaaaaaaaaai, ce Adriană neghioabă! M-a tulburat doar imaginându-mi cele scrise..

    Liked by 1 person

    • Nautilus Says:

      Suntem mai puțin neghiobi decât ea? Și oare nu s-a împlinit de fapt voia Moșului? Doar întrebări.

      Like

      • Adriana Says:

        …ba da. Cu adevărat s-a împlinit voia Moșului. Apropo de asta, părinții mei erau oameni care nu credeau în bradul de Craciun, cadouri de Mos Nicolae, etc. Diferența o făcea faptul că și eu, și sora mea credeam iar ei erau „nevoiți” să se comporte astfel. În timp, am pricept eu mai multe, dar poate și de asta, lăsând coincidența Adrianelor, am reacționat..aici.

        O seară frumoasă!

        Like

      • Nautilus Says:

        Adriana este varianta feminină a numelui meu, Adrian.
        M-am gândit o vreme ce nume să-i dau personajului, iar numele meu a fost cea mai bună soluție. Dar personajul trebuia să rămână femeie 🙂

        Like

      • Adriana Says:

        ..imi pare bine că-ți știu numele. în rest, nici nu stiu dacă ar conta ce nume poarta personajul, e atat de profund si rascolitor mesajul..

        Like

  2. Mami Says:

    In viața de zi cu zi toti suntem din cand in cand Adriana…

    Like

  3. dumitruichim Says:

    Am citit cu deosebită plăcere!

    Like

Leave a Reply

