Disoluția

-Domnule dragă, am o rugăminte. Îmi spui și mie cât e ceasul? că pe-al meu l-am băut.

Nouă fără cinci. Dimineața.
Bătrânul -distins și ager- nu părea din tagma băutorilor; probabil că vrusese să-și înceapă plimbarea cu o glumă.

Am rămas cu gândul la ceasul băut. Cred că e aproape imposibil să transformi în lichid tocmai ceasul. Orice altceva, dar ceasul? Să faci tocmai din tic-tac o curgere amorfă, un timp necuantificabil. Și să îl bei, să îl interiorizezi complet.

Tic-tac, mereu amintindu-ne de acel somn orb, cumplit, acea moarte dintre două clipe. De captivitatea absolută dintre două fragmente de libertate.

4 Responses to “Disoluția”

  1. victoriaetveritas Says:

    Ce nu este posibil în lumea noastră? L-a vândut și cu banii și-a cumpărat băutură, chiar dacă nu era din tagma băutorilor, pe care a băut-o cu plăcere, scăpând de tic-tacul ceasului, care probabil îl deranja. Mulțumesc pentru vizită!

    Like

  2. abisurile Says:

    Era fan Dali probabil 😉

    Like

Leave a Reply

