Sărmanul Ignat

La una din marginile orașului, după ce treci calea ferată, ultima dintr-un lung șir de cocioabe și cotețe dărăpănate este casa lui Ignat. Îți atrage atenția prin faptul că e ceva mai îngrijită, mai curată și are și o grădină frumoasă. În rest, sărăcia e aproape desăvârșită.

Ieri, după amiaza, mi-a venit ideea să-i duc lui Ignat niște bani și ceva mâncare; mi-am umplut rucsacul cu pâine, conserve, fructe, ardei și castraveți, mi-am făcut curaj și m-am dus până la el acasă; am ajuns pe înserate la marginea grădinii. Din păcate, Ignat a crezut că vreau să-i fur ceapa din grădină și m-a fugărit cu o furcă; a trebuit să-l omor cu maceta, în legitimă apărare.

(o ficțiune, desigur)

6 Responses to “Sărmanul Ignat”

  1. anna c. ronescu Says:

    Ba (comentariu negativ), eu cred că totul e adevărat până la (punct și) virgulă, altfel nu puteam să râd atât când am citit. :)))

    Like

  2. Mél@nie Says:

    @”a trebuit să-l omor cu maceta…” – aha, deci ati vizionat filmu’ “Machete”: 😉

    Like

  3. dumitruichim Says:

    Eu as mai lucra să-i găsesc un final. Actualul final e…grăbit, și graba..dărâmă taraba!

    Like

Leave a Reply

