Timpul ca un rac

În limba tuvină burungaar înseamnă ”a merge înainte” sau ”trecut”. În limba română, când ceva se întâmplă mai înainte de altceva, înseamnă că e mai în trecut; înaintașii sunt strămoșii.

Acesta ni-i mersul înainte. Măcar știm într-un fel, ca florile Soarelui, că lucrurile se pierd în lumină.

11 Responses to “Timpul ca un rac”

  1. Mél@nie Says:

    mi-asum riscu’ de-a va transmite: LMA cu sanatate, bucurii, satisfactii – profesionale si personale… Bon anniversaire! Happy B’day! 🙂
    * * *
    iata ce-am gasit despre crustacee: 🙂
    https://adeenat.wordpress.com/2015/06/23/rac/#comments

    Like

    • Nautilus Says:

      Punct lovit pe carapace 🙂 Vă mulțumesc din inimă !

      Like

    • Mél@nie Says:

      intuitie capricorniana ce rareori ma va fi înselat… 😉 sper ca veti fi petrecut o zi minunata alaturi de cei dragi… stiu ca sub carapacea “tare si dura” – un fel de “scut” sau bulletproof vest(vestă anti-glonț?) împotriva intemperiilor de tot soiu’, crustaceele au o inima generoasa si blânda… 🙂
      * * *
      inspiratie-Pacific si o vara placuta… 🙂 MNB

      Like

  2. Bursucel Says:

    N-am crezut să mă prindă ziua asta… Să mă simt înceată ca un melc și pierdută la mal ca o algă creață, nu-i de colo! 😳

    Mai primești un gând frumos și-un zâmbet ușor încurcat? 🙂

    Like

    • Nautilus Says:

      Melcul locuiește în Spirală, asta nu-i de colo 🙂

      Gândurile bune au fereastra deschisă mereu, fără plasă de țânțari. Mulțumesc!

      Like

  3. anna c. ronescu Says:

    Hm! Am nimerit în plină petrecere. Las la uşă o floare de sânziană, rămasă de ieri şi o urare cu de toate şi am fugit… eu venisem cu cleveteala… : )

    Like

  4. smaranda64 Says:

    Deci: La Multi Ani, foarte fericiti! 🙂

    Like

    • Nautilus Says:

      Mulțumesc frumos; sper să nu uit să vă întorc urarea 🙂

      Anii sunt numărabili (unii spun chiar numărați) dar trecerea lor înconjoară nesfârșitul. Cândva o să înțelegem, se zice. Toate cele bune vă doresc și clipe de senin în fiecare zi.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

