Examen

Nu mi-au plăcut niciodată examenele; nici măcar când eu eram examinatorul. Din păcate, se mai întâmplă din când în când să trecem prin așa ceva și să fim cei examinați, chiar la vârste mai înaintate.

Tocmai am trecut cu bine printr-un examen. Înaintea lui, mă gândeam ce o să fac după. Spuneam: o să mă uit la televizor cu Bujorel (fiul meu) la ”Shaun the Sheep”. O oră întreagă! Avem voie. Apoi, când Bujorel doarme, o să mă uit singur la ”Oscar’s Oasis”, încă o oră.

Aceste lucruri nu s-au întâmplat. Mă simt obosit. Nu din cauza vreunui efort, ci obosit de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic. De parcă timpul ar fi fost vid, un gol în care îți țiuie urechile.

9 Responses to “Examen”

  1. smaranda64 Says:

    Cunosc această oboseală. Uneori am impresia că m-am născut cu ea. 🙂

    Like

  2. anna c. ronescu Says:

    Oboseala trece, Felicitări pentru examenul ”trecut cu bine”!

    Like

  3. ecoarta Says:

    Ai scrisul la îndemână! Ăsta e un mare noroc! Numai bine!

    Like

  4. Georgeta R. M. Says:

    Nici mie nu mi-au prea plăcut, deși unele mi-au oferit momente plăcute, energizante dar, avem cîteodată parte de ele în viață și fără să știm. Toate cele bune !

    Like

    • Nautilus Says:

      Așa este. Și de multe ori se întâmplă una din două: ratez o oportunitate pentru care nu sunt pregătit, ori mă pregătesc degeaba pentru ceva care nu va veni.

      Like

  5. Bursucel Says:

    Rândurile tale mi-au amintit de <em.dezavantajul echilibrului. Sună… cumva, știu, dar e pentru a nu știu câta oară când realizez că un examen trecut cu bine aduce cu sine, pe lângă o ușurare sau o bucurie, o doză considerabilă de nostalgie…

    Toate cele bune, Nautilus. Și mai ales sănătate! 🙂

    Like

Leave a Reply

