The very Inspiring blogger award

…sau așa ceva.

Țin să mulțumesc (conform regulamentului și nu numai) omului din spatele blogului Ecoarta, pentru nominalizare.

E vorba de un fel de premii, iar premiile -chiar și cele pentru întreaga activitate- se dau cumva și sub impulsul (creator sau distrugător) al momentului. S-ar putea, deci, să greșesc un pic neincluzând unele bloguri în această listă de 10. În ceea ce le privește pe cele incluse, nu greșesc. Acestea ar fi:

https://bursucel.wordpress.com/

Aka Bursucel. Scrie mai rar acum, altădată mi se părea un chatterbox. Stil optimist și echilibrat. Cred că face parte din oamenii care iubesc viața și ziua de azi; cu moderație. Probabil că răspândește bună-dispoziție și când e tristă.

http://danaiana.com/

Copilărie, familie, seninătate, firesc și… București.

https://mistereledunarii.wordpress.com/

De obicei nu promovez site-uri prea cunoscute; acesta e o excepție. Nu prea are nevoie de recomandări. Istorie locală, căutări pasiona(n)te, Dunărea și Marea Neagră.

https://anacronietzsche.wordpress.com/

Pot spune că înțelege poezia întru atemporalitatea ei; și o practică, de asemenea.

http://crismonimold.blogspot.ro/

Poezie, eseuri și sens. Mult sens, dacă stai să te gândești. Idei și frumuseți neostentative ale verbului, care merită o recitire.

https://locvacantinpatulluiprocust.wordpress.com/

Un om din cei cu care chiar merită să stai de vorbă. Dacă i-aș număra, nu ar fi prea mulți.

http://eusuntdaniela.ro/

Munte, dor de munte și grijă pentru documentarea atentă.

https://popasuriinviata.wordpress.com/

Despre poezia vieții și a mării. Scrie un marinar.

https://qwykx.wordpress.com/

Pentru că e un blog ”deștept”…și mă intrigă.

https://myvirtualplayground.wordpress.com/

Celebrând viața și călătoriile (care sunt un mod de-a merge spre infinit), cu o bucurie și un optimism care mie îmi lipsesc de multe ori.

*

Acest joc, ca orice joc, nu știu dacă se potrivește oricui. L-am luat ca pe o invitație mai degrabă hazlie.

Pe lângă nominalizările de mai sus, țin să amintesc câteva locuri de pe net care merită vizitate: blogul scriitorului Dumitru Ichim, cel al lui Ion Mânzatu, Pays du Solstice a Elenei Pasima,  Istoriile lui Roderick, Impresie- Albastru inefabil, FinalCoffeeFantasy, Mestecenii și … multe altele pe care amintirea probabil mi le spune, dar pe moment nu o aud. Aceste bloguri- ca și altele- ar intra evident în ”top”, dar nu știu dacă ar dori să participe și la joc. Dacă mă înșel, să mă ierte.

În ”regulamentul” pe care l-am găsit, se menționează că mai trebuie să spui 7 lucruri despre tine. Din fericire, eu le-am zis deja. Sunt aici – https://alphagora.wordpress.com/2011/08/21/infatisarile-zilelor/.

Aici e și o diplomă, variantă cu fundiță, preluată de pe net:

Vă doresc o seară frumoasă!

 

14 Responses to “The very Inspiring blogger award”

  1. Mélanie Says:

    multumesc-mahalo, Nautilus… desi lanu’-mi de secara e un blog fara premii: 🙂
    https://myvirtualplayground.wordpress.com/about/
    * * *
    aloha from Kauai, Hawaii si gânduri amicale însorite(26°C!)… pe curând – de la Toulouse, France! 🙂

    Like

  2. danaiana Says:

    Multumesc pentru nominalizare!

    Like

  3. Bursucel Says:

    Mulțumesc și eu, Nautilus. 🙂 Deocamdată mi-s cam prinsă în hora dosarelor, dar păstrez fundița să-mi fac de joacă la sfârșit de săptămână. 😉

    Seară frumoasă! 🙂

    Like

  4. anna c. ronescu Says:

    Mulțumesc foarte mult! Deşi nu prea-mi dau seama despre ce vorba, nominalizarea dumneavoastră mă onorează. Şi îmi completează lista cu alte 9 bloguri, care nu pot fi decât aşa cum le-ați descris. Voi reveni să copiez “tehnica” pasului următor. 🙂

    Like

    • Nautilus Says:

      Cu plăcere! nici eu nu mi-am dat seama despre ce e vorba, nu știu nici dacă am respectat regulile (găsite cu ajutorul celui care m-a nominalizat -ecoarta.wordpress.com-, plus google).

      Și eu mă simt onorat de răspunsul dumneavoastră 🙂

      Like

  5. zurbagiul Says:

    Mă onorează această nominalizare! Mulțumesc!
    Ce nu înțeleg eu, este unde ați văzut inspirația, căci eu încă o mai caut.
    Dar, n-am să mai comentez, căci fiecare vedem în felul nostru viața.
    Nu știu dacă am să dau curs jocului acesta, căci… atât de rar intru pe aici încât mi-e și rușine.

    Like

    • Nautilus Says:

      Acum nu e mare caz 🙂
      Dacă dai sau nu mai departe ”premii”, e altă treabă. Mai important era pentru mine să primești ”premiul” din partea mea.

      E primul joc de acest gen la care am participat; nu am găsit motive serioase ca să nu intru în el. Sigur, dacă participi la vreo sută de astfel de jocuri pe an, dacă e ceva care sare în ochi la pagina ta, atunci e o exagerare. Nu e cazul meu.
      Mi-a plăcut, între altele, pentru că îți dă ocazia să afli despre bloguri ceva mai ascunse în stufărișul internetului. Mie ”mainstream”-ul bloggeristic îmi oferă foarte puțin, iar de bloguri interesante dau destul de greu.

      Like

      • zurbagiul Says:

        Încă o dată, mă bucură și mă onorează nominalizarea din partea ta!
        Cumva ai dreptate, este un joc al aprecierilor reciproce, al trimiterilor către locuri pe care poate că nu le-ai vizitat până în acel moment.

        Și iar ai dreptate, în masă luată, sfera blogurilor este greu de apreciat, dar se mai ascund și mărgăritare. Dar trebuie să ținem cont și de faptul că fiecare dintre noi avem o anumită sferă de interes, uneori legată și de momentele prin care trecem noi înșine.

        Like

  6. qwykx Says:

    Iu-ha! Yupii! Maguleala mare pe capul meu, dar stai sa vezi cat a durat pana am ajuns la ea. Intru eu si citesc; qw… “Despre poezia vietii si a marii scrie un marinar” “Hai, ca m-a nimerit, poezia vietii, uuhu, suna bine! Marea –pasiunea mea, da de ce marinar? ma duc la mine si citesc sa vad in ce fel oi fi lasat sa se-nteleaga ca-s de sexul tare, ca stii, cu poeziile nu-i prea concludent, unele scriu ca unii si invers, m-am linistit cand am vazut, uite-asa, negru pe alb “Jurnal de mama depasita” brava fata! niciun dubiu, totusi, se umfla valu-n mine, daca a facut-o expre ca pe o ridicare in grad, “fata cea brava ca un marinar infrunta furtunile vietii”, etc. etc, déjà visam, eram inconjurata de pirati si imi aparam veliera plina ochi de fildes, banane, fistic si cocosi cu pretul vietii, harst in stanga, harst in dreapta! Mai intru sa mai citesc inca o data la tine sa-mi umplu si eu inima cu acadele, cand colo, ce sa vezi, ian uite! Unu mai jos e chiar destept, ia sa intru si eu sa vad cine-o fi asta? Ăă, Melanie! ca o stiam dupa nume, nu dupa blog, da, merita si-nca cum, dar de ce tocmai la ea nu zicea nimic de poezie, si frumusetea lipsea cu desavarsire, uite! ce scrie mai jos i se potriveste manusa, hopa dar stai, ca dupa asta vine steluta! ma, n-o fi fost la mine blogu ala destept, o iau cu numaratoarea de sus in jos sa vad cum vine textul, dedesubtul sau deasupra linkului? hei! taci ca la mine e, sst! mergi pe burta, fa-te ca te-ai prins din prima ca pe urma se razgandeste!
    Ia zi tu acum, cam de cati neuroni crezi ca am avut nevoie in debandada asta de-aici care e la tine, mai multi sau mai putini ca ceilalti? N-am vrut sa spun ca n-a fost o aprieciere justa, sa nu te simti neincrezator in fortele tale, mai ales ca nu m-a nominalizat nimeni nicodata la nimic in toata viata mea de mari…, de blog am vrut sa spun. Da’ nici nu i-am lasat! 🙂 , cum vroiau ei, cum imi faceam de lucru, intram in imersiune, sa nu ma vada

    Like

  7. Desen cu Flori (de câmp) și Pantofi (cu fundițe) | Bursucel's Blog Says:

    […] că poate e subconștientul de vină, mai știi?! Odată, într-o seară, pe neașteptate am primit o fundiță. Părea că am uitat de ea. Vezi bine că doar […]

    Like

Leave a Reply

