Noiembrie

Ningea noiembrie
pe dealuri;
prea repede se termină
potecile.
Dar unde-ai fi vrut să ajungem? m-ai întrebat.
Oricărui drum fără capăt
i se pune unul.

Am întins atunci mâinile în umbră,
unul spre celălalt;
mâna ta, ca o ramură de mesteceni,
mâna mea, ca o aripă de pește.

3 Responses to “Noiembrie”

  1. Mélanie Says:

    am revenit aici… cu bucurie si cu placere: 🙂

    Il neigeait en novembre sur les collines;
    les sentiers s’achèvent trop rapidement.
    tu m’as demandé:”Mais où aurais-tu voulu qu’on arrive?”
    Tout chemin sans bout, a une fin.

    Et alors, nous avons tendu les mains dans l’ombre,
    l’un vers l’autre;
    ta main, comme une branche de bouleaux,
    la mienne, comme une aile de poisson…

    Like

  2. Nautilus Says:

    Da, acum îmi revin din stupefacție.

    Vă mulțumesc, așa ceva nu mi s-a mai întâmplat 🙂 Aș fi vrut să răspund în franceză, dar momentan am uitat-o.

    Like

  3. Mélanie Says:

    nu-i necesar sa-mi raspunzi în franceza, O.K. 🙂 oceane de inspiratie si-o seara placuta… amicale gânduri, Mélanie
    * * *
    @”Il neigeait sur en novembre sur les collines;” – te rog sa stergi primu’ “sur” din acest vers… caci eram pe fuga = en vitesse! 🙂 merci d’avance! 🙂

    Like

Leave a Reply

